Photobucket

Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

Βlogοπαίχνιδο

Στο Βlogοπαίχνιδο με προσκάλεσε η Ιφιγένεια και την ευχαριστώ πολύ!!




Πως παίζετε:

A. Πάρε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σου

B. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123

C. Βρες την πέμπτη περίοδο της σελίδας ( αν θυμάσαι, από τελεία σε τελεία)

D. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (6η, 7η και 8η)

E. Ζήτα από 5 άτομα να κάνουν το ίδιο



Μπροστά μου βρήκα ένα περσινό μου σχολικό βιβλίο.
Αυτοματισμός γραφείου. Στην σελίδα 123 λέει για τολειτουργικό σύστημα. Μου φάνηκε ενδιαφέρων,γιατί όσοι ασχολούνται με τους υπολογιστές θα πρέπεινα γνωρίζουν τι είναι το λειτουργικό σύστημα
(windows , linux, mac…)
Στην 6η, 7η και 8η περίοδο αναφέρει τι είναι το 
λειτουργικό σύστημα:




Το λειτουργικό σύστημα (Operating system –OS) 
που μας ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση, 
είναι ένα σύνολο προγραμμάτων τα οποία διαχειρίζονται 
το υλικό του υπολογιστή. Το λειτουργικό σύστημα προσδιορίζει 
τη διασύνδεση του χρήστη με τον υπολογιστή(user interface), 
επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται τους διάφορους πόρους 
του συστήματος, διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο των δεδομένων 
και βοηθάει στην αντιμετώπιση των λαθών. Από τις πιο βασικές
λειτουργίες του λειτουργικού συστήματος είναι η διαχείριση 
του επεξεργαστή, του αποθηκευτικού χώρου(κύρια ή δευτερεύουσα μνήμη)
και των μονάδων εισόδου/εξόδου.

Στέλνω πρόσκληση στους: Πολύμνια, sofi-k , rain , 
Natalia, Ανάσα του Βορρά και γενικά σε όποιον άλλο θέλει να παίξει!

5 σχόλια:

rain είπε...

Αααα έλα να σου πω! Δεν με φτιάχνει ιδιαιτέρως το θεμα του βιβλίου σου:) χαχαχα.Αστειεύομαι!Μορφώσου παιδί μου να λύνεις και δικές μου απορίες! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα κούκλα

Ανώνυμος είπε...

Attention!

Ιωάννα είπε...

@rain
Καλό μήνα και σε σένα! και ότι απορία έχεις σχετικά με υπολογιστές με τα χαράς να σε βοηθήσω άμα μπορώ. Το mail μου το λέει το τέλος της σελίδας. Καλή βδομάδα να έχεις !!

@akicage
Τι είναι αυτό?

zero είπε...

Λοιπον εισαι ο πρωτος μπλογκερ που εγραψε οτι διαβαζει βιβλιο που γραφει για λειτουργικο συστημα.
Ολοι λογοτεχνια διαβαζουμε.
Τεςπα.
Καλο το ποστ.
Οσον αφορα για τον akicage
...μην δινεις σημασια, μαλακιες γραφει.
Την καλημερα μου.

Ανώνυμος είπε...

http://www.psaxtiri.com