Photobucket

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Ζητώ συγνώμη για την απουσία μου, κάνω προετοιμασία για το δωμάτιο μου στο εξοχικό μου. Ένα μέρος του τοίχου θα το γεμίσω παζλ. Τώρα έχω κάνει ένα με 500 κομμάτια αλλά δεν έχω φωτογραφία να σας δείξω και ένα με 1000 αυτό που έχω στην φωτογραφία πάνω. Ακόμα δεν το τελείωσα αλλά ελπίζω σήμερα να το τελειώσω. Τον υπόλοιπο τοίχο λέω να το βάψω ανοιχτό γαλάζιο και να κολλήσω επάνω κογχύλια!! Ελπίζω να βγει καλό. Μήπως εσείς έχετε καμιά ιδέα να μου προτείνετε;

Υ.Γ. Μόλις τελειώσω το παζλ θα περάσω μια βόλτα από τα σπίτια σας να σας χαιρετίσω!!! Πολλά Φιλιά!!!

4 σχόλια:

rain είπε...

Αχου, σου αρέσουν και σενα τα παζλακια? Με ηρεμούν και μ'αρέσουν τρελά. Οταν ήμουν έγκυος στο πρώτο γυιο μου έκανα ένα με 9.000 κομμάτια και το'χω στο σαλόνι αλλά από κει και πέρα δεν έχω το χώρο να κάνω άλλο..δυστυχώς. απλά τελειώνω των παιδιών να μου φεύγει το μεράκι..
Οσο για το δωμάτιο γλυκιά μου μόνο εσύ ξέρεις πως να φτιάξεις το χώρο σου για να σ'ευχαριστεί και να σε ηρεμεί!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πολύ μου αρέσουν τα πάζλ, εγώ θα σου πρότεινα να ζωγραφίσεις ένα δένδρο που τα κλαδιά του να πιάνουν την γωνία και λιγο απο το ταβάνι και στο ένα κλαδί βάλε ένα πουλάκι.Τα χρώματα απαλά και θα το πετύχεις αν βάλεις γκρί στα περισσότερα, θα παίξεις με το καφεγκρί,το πράσινογκρι, την ώχρα, το λευκό και το μόνο χρώμα έντονο να είναι το πουλάκι που θα του βάλεις φουξ, κίτρινο αυγουλί, μαύρο και λίγο ασημί.Μπορώ να σου το σχεδιάσω και να σου το στείλω με email. Πιστεύω να σε βοήθησα.

irene είπε...

δεν φημίζομαι για την καλλιτεχνική μου φύση αλλά ναι καλό ακούγεται!!
ένα τρικ που ξέρω είναι οτι μπορείς να αγοράσεις σπρέι βαφή κ να τα βάψεις τα κογχύλια ας πούμε σκούρο μπλε ή ασπρο ,ότι έχεις έμπνευση για ομοιομορφία..

Ιφιγένεια είπε...

Εννοείται οτι θα περιμενουμε φωτογραφιες απο το δωμάτιο , εντάξει ;;;;
Καλημέρες !