Photobucket

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

ΕΦΥΓΕ!!

Έφυγε?
 Έφυγε!! Θα γυρίσει!!!
Ακόμα? Πόσο καιρό ακόμα?
Υποφέρω!!Πονάω!! Αγαπάω!!
Τον έδιωξα, αφού τον αγαπάω
Γιατί το έκανα?
Μήπως επειδή δεν μ’ αγαπούσε
όσο θα ήθελα?
Τι του έλειψε από μένα?
Του έδωσα την ψυχή μου
Την ζωή μου!!
Τι άλλο ήθελε?
Γιατί πήγε σε ξένη αγκαλιά?
Που πήγαν αυτά τα χρόνια?
Τα καλύτερα μου χρόνια του χάρισα!!
Δεν περίμενα ευχαριστώ,
Απλά να μείνει στην ζωή μου!!
Που είσαι? Περνάς καλά εκεί?
Σου φέρεται γλυκά όπως εγώ?
Σε κάνει να χαμογελάς?
Σε νοιάζεται?
Σε προσέχει όπως εγώ?
Κάποτε θα ανταμωθούμε!!
Ως τότε  θα υπάρχεις στην καρδιά μου!!
Κάποτε μου έλεγες “εμείς δεν θα χωρίσουμε ποτέ”,

Σ’αγαπώ!! Καλή συνέχεια στη ζωή σου
και να προσέχεις από τους ανθρώπους!!
Αφιερωμένο σε σένα που μου πήρες την ζωή μου!!
Get your own playlist at snapdrive.net!

1 σχόλιο:

Πολύμνια είπε...

'Αφησε για λίγο τη γη και πέτα με τον Γλάρο Ιωνάθαν Λίβινγκστον
Ψάξε μαζί του και θα δεις πόσα καινούργια έχεις να ανακαλύψεις.