Photobucket

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

Πάμε τον χρόνο λίγο πίσω!!!

60s-70s-80s

Μια μέρα μιας Μαίρης-Α.Μάνου

Get your own playlist at snapdrive.net!
Άνθρωπε Αγάπα-poll

Get your own playlist at snapdrive.net!
Να 'μουν αητός(when i am kid)-Μαρίνα

Get your own playlist at snapdrive.net!

Και για τους ερωτευμένους

Ο μαγαπάς και η σαγαπώ-Λ.Μαχαιρίτσας

Get your own playlist at snapdrive.net!
> Έλα Ήλιε Μου-poll

Get your own playlist at snapdrive.net!
r> Εσένα Που Σε Ξέρω Τόσο Λίγο-Σταύρος Ζώρα

Get your own playlist at snapdrive.net!

8 σχόλια:

rain είπε...

Αρε ιωαννα τι μου θύμισες!!
Οσο για το τραγούδι της Μαίρης ¨: been there, done that!!!
Πως τα βρίσκεις αυτά τα παλιά τραγούδια? Μπράβο, μου'φτιαξες τη μέρα. Φιλιά πολλά

Ιωάννα είπε...

Θα κάνω ένα post πως κατεβάζεις τραγούδια. Απλά κάνε υπομονή λίγες μέρες εκτος αν μπορέσω θα το κάνω και σήμερα!!

irene είπε...

^ ναι γιατι το esnips δεν με αρεσει τελευταία .
όλοι μελαγχολείτε τελευταια , γιατί;;;;;;;;;

? είπε...

που τα θυμήθηκες!! πολύ ωραία όλα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ωραία τα τραγουδάκια ιδιαίτερα το πρώτο, όταν είχε βγει εγώ ήμουν μία νεαρή μαμά και συγχρόνως είχα ένα μαγαζί και ένα εργαστήριο να βάλω σε σειρά. Πολλές φορές λοιπόν το τρα γουδούσα γελόντας μαζί με τις φίλες μου που είχαν κι εκείνες τα ίδια προβλήματα.Πως τα κατεβάζετε βρε παιδιά, δεν τα καταφέρνω!

Ανώνυμος είπε...

katarxas eyxaristw gia to comment...Alla kai esy Gianna giati?elpizw toulaxiston na mhn eisai san thn dikia mou(an boroume na thn apokalesoume etsi)makari esy na eisai logikh kai na mhn basanizeis tous adres(agoria)kai na mhn toys ponas.Egw eimai erwteumenos giayto kai sou afinw comment edw nomizw pws einai to katalilotero meros.Makari Gianna na thn eblepa 365 meres ton xrono kai as thn koiyaga mono 8a mou htan arketo.ki omws mia fora piga kai katalabes ti egine!!!telos padon exeis polu wraio blog an kai ligo periergo(me thn kalh ennoia)kai nomizw pws to sigkrimeno kommati tou blog sou einai to kalitero.BRAVO!!!!!!!!!!!!

Ιωάννα είπε...

@nick
Καταρχήν Ιωάννα με βαφτίσανε όχι Γιάννα!! Ευχαριστώ για α καλά σου λόγια!! όταν λες περίεργο ότι είναι το blog μου τι εννοείς? Θα ήθελα να είναι λίγο διαφορετικό αλλά ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα!!

Υ.Γ. Τα κορίτσια στην ηλικία σου τους αρέσουν να τρέχουν τα αγόρια από πίσω τους!! Και από ότι βλέπω εσύ το καταφέρνεις καλά!!

evangello είπε...

πολύ καλά,συνέχιζε!!!!!